És un dispositiu d'emmagatzematge d'informació que en accedir a una pàgina web es descarrega a l'ordinador o dispositiu electrònic de l'usuari amb la finalitat de guardar i recuperar informació per, principalment, agilitzar la navegació de l'usuari.

Aquestes galetes s'utilitzen per analitzar el comportament dels usuaris de forma agregada i anònima incloent el nombre de visitants a la web ia diferents fitxes de producte, la procedència de les visita, dia i hora, plataforma, numero de clics en una fitxa, paraules de cerca que utilitza un usuari per trobar el seu contingut desitjat. D'aquesta manera L'ESCOLA CATALANA D'ESQUI se serveix d'un mitjà de gran utilitat per poder introduir millores en el lloc web i saber quin contingut o disseny és més rellevant per a l'usuari.

Són galetes que ajuden a l'usuari a tenir una millor experiència de la navegació pel lloc. Un exemple d'ús d'aquest tipus de galetes són les que s'utilitzen per emmagatzemar les dades de la darrera recerca d'un producte per a acte omplir el cercador, el país, ciutat de preferència i últims productes consultats per l'usuari.

Les galetes tècniques són necessàries per mostrar correctament la pàgina web i garantir el correcte funcionament del lloc. Aquestes galetes estan relacionades amb la sessió de l'usuari i el login.

D'altra banda, si vols no ser rastrejat per Google Analytics a través de totes les pàgines web, veu al següent link: http://tools.google.com/dlpage/gaoptout